BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 17, 2010

Bertha ft Sarkodie-I am




Wode w'ani asi me so
sɛ me nkoaa na wopɛ eeii
stalking me from six to six
adɛn wonna anaa eeeii
Mmaa bebree na aba wo akwan mu oo
nanso adɛn...adɛn, adɛn ni aa
ɔdɔ yɛwu eeii
ebi true say my heart beats for you
ebi true say i cannot live without you
but boy i wanna know..
ebi true say my heart beats for you
ebi true say i cannot live without you
but boy i wanna know

(Chorus)
am i
am i ooo(3x)
am i
the kinda girl you wanna be with(repeat chorus)
oh oh oh
oh oh oh oh oh oh oh(4x)

Verse 2
oh honey
ɛnyɛ wo na wosee me sɛ me ne wo nfe pade
na wosee me sɛ
womma biribia mpo nha me
ɔdɔ kakyerɛ me ɛɛhh(twice)

will you be the one
the one for me
mepɛ sɛ mehu w'adwen me dɔ eeii
and am i the one
the one for you uhuhuuuh
mepɛ sɛ mehu w'adwen me dɔ wiase eeiiii

(Chorus)

Rap by Sarkodie
menim sɛ wode wombelieve me
wohu me tesɛ play boy
you don't really trust me
nsɛm aa wotete no pii nyɛ nokorɛ
yɛse mepɛ mmaa
but you know people also like me
me ne wo nam na obi begye autograph
me hoɔ ɛfɛ lyrics from museke.com
afei so metwi corolla
obi tumi babeka se ɔde Pamela
ɔpɛ sɛ ɔde me kɔ fie kɔkɔma me formula
but still you are ma number one choice
ɔmo a ɔmo sɛe me ma wo
meaa me boys boys
m'ani tua but i really don't mind
cuz at the end of the day u bi one of a kind
one
asɛ mede m'ani toto wo sign
yes
dɛn na wopɛ tea anaasɛ wine
ka
ɛhyehyɛ wo bo yi na yɛ fine
firi sɛ dea bɛn wo
suro no na gyae saman
now
nea mepɛ ne sɛ darling na wagye so high
wo papa ne wo maame meretwɛn ɔmo reply
ɔbidi nni adaagye a yɛdefa second wife
nti ma wo nua Aboagye mmɛgye ne brother knife
now
to my honeyz on the block y'alll
straight up
ɔbededee pɔn bede
its one time for your mind y'all

Verse 3
tire ni temi
temi ni tire baby
you are mine and i am yours
tire ni temi
temi ni tire baby
we belong together
mepɛ sɛ wosɔ me mu
kɔrɔkrɔ me na gyegye me so
me dɔ wiase bra bra bra bra bra braeeh
mepɛ sɛ wosɔ me mu
krɔkrɔ me na gyegye me so
me dɔ wiase bra bra bra bra eeiii

(Chorus)

1 comments:

Anonymous said...

Some books have him listed as the Angel of January. [url=http://www.mulberryhandbagssale.co.uk]Mulberry Tote Bags[/url] Sitka National Historical Park is found there, with spruce trees that can reach 300 feet in height. [url=http://www.goosecoatsale.ca]canada goose outerwear[/url] Emkwmvivn
[url=http://www.pandorajewelryvip.co.uk]pandora charm[/url] Twvihyzgs [url=http://www.officialcanadagooseparkae.com]canada goose outlet[/url] dtiajvgym